9/2/08

να με χαίρομαι;


φτου να πάρει, πέρασαν τα γενέθλιά μου, του μπλογκ εννοώ, στις 6/2 χρόνισε, κι ενώ το είχα συνέχεια στο νου μου, δεν πρόλαβα καν να με ευχηθώ

σοκολατάκι λοιπόν, κέρασμα για τους αναγνώστες, το κείμενο ενός sms που το παρέθετε ο Ρούσσος Βρανάς στην πάντοτε ενδιαφέρουσα στήλη του στα Νέα, 23.5.2001:

διαβάστε τη συνέχεια...

"Καθώς μηχανούσα το οδηγάκι μου & έπινα 1 λεμωμένη παγωνάδα, μυρμηγκούσε πάνω μου 1 περπατάκι & κολώθηκα σε 1 καρφώνα. Μουνάς γελάκι;"

και μια παλιά ιστορία, από τις άπειρες που μου 'λεγε ο αλεξανδρινός συγγραφέας Μανόλης Γιαλουράκης (1921-1987) -τη γράφω πριν την ξεχάσω εντελώς, ήδη δεν είμαι σίγουρος για όλες τις λεπτομέρειές της, έψαξα και στο ίντερνετ, τίποτα σχετικό, μακάρι να βρεθεί κάποιος που να ξέρει και να συμπληρώσει ή να διορθώσει:

κάποια εποχή λοιπόν ο Λαπαθιώτης που ήταν τσακωμένος με τον Πέτρο Χάρη (ψευδώνυμο, ε; μην το ξεχνάμε) έστειλε στη Νέα Εστία ένα ποίημα. Κολακεύτηκε ο Πετροχάρης που ο ποιητής τού ξεθύμωσε και του έστειλε και ποίημα, και το έβαλε στην πρώτη σελίδα (ή ίσως και στο εξώφυλλο;). Το ποίημα είχε τίτλο "Καρκινική επιγραφή", τέλειωνε με κάτι σαν απόφαση του ποιητή να επισκεφτεί την περίφημη κρήνη, όπου -έλεγε ο τελευταίος στίχος-

ίσως και της ψυχής μου νίψω λίγα μίση

[διαβάστε φωναχτά, και θα καταλάβετε το τι χαμός έγινε μόλις κυκλοφόρησε το τεύχος...]


ΥΓ 1. απροπό, το πρώτο μου ποστ ήταν για τον Μπαμπινιώτη που θα 'φερνε, λέει, τον Κούντερα στο Megaron plus, το φθινόπωρο που μας πέρασε. Τώρα τελευταία δημοσιεύτηκε και το φετινό πρόγραμμα του Megaron plus: πουθενά Κούντερα, εννοείται.

ΥΓ 2. δεν μπόρεσα να βρω φωτογραφία μου σε μικρότερη ηλικία -για να την πω και στον τέττιγα δηλαδή :-)

buzz it!